„Când trandafirii mor”

Recent, cei de la  B.U.G. Mafia au scos un album nou, „Înapoi în viitor”, album pe care l-am ascultat şi sincer mi-a plăcut mult. Sunt şi melodii mai vechi pe album, cum ar fi Supranatural, Cât poţi tu de tare sau Bag p***-n lume şi v-o fac cadou. Dar am rămas plăcut surprins de melodia Când trandafirii mor, m-a lăsat tâmpit, cea mai bună melodie pe care am ascultat-o în ultimul timp. Am văzut pe Facebook şi alte „saituri” cum că melodia ar fi manea … băi fraţilor, dacă Lucian ăla ce cântă refrenul spune „chinuitoareee” sau ştiu eu ce spune el de vă dă senzaţia de manea, de acum gata, aveţi dreptate? Eu nu ascult manele, dar ştiu să fac diferenţa dintre o manea şi o melodie hip hop, vă controlează prea tare antimanelismul ăsta.

În melodia lui Sting-Desert Rose, Cheb Mami (cel ce cântă refrenul) foloseşte vocea exact ca Lucian, poate chiar mai „grav”, de acum melodia e manea? Eu zic să vă căutaţi altă treaba sau ascultaţi albumul .

Vă las melodia ce m-a lăsat plăcut surprins .

 

6 gânduri despre “„Când trandafirii mor”

Lasă un răspuns

