Poteca Iubirii

Am reuşit să mai scriu nişte versuri, nu sunt cine ştie ce însă sper să vă placă. Poezia se cheamă „Poteca Iubirii” şi sună cam aşa…

Frumoaso,luminează-mi calea

Ajută-mă,îndreaptă-mi valea

Fă-mi o potecă prin iarba deasă

Fă-o până la tine acasă

 

Să te surprind,să zâmbeşti

Să te sărut,să nu mă goneşti

Să trăim o zi de vis

Să ma scoţi din acest abis

 

Trăind clipe minunate

Fără acele vise deşarte

Să simt adevărata fericire

Trăind doar pentru iubire

 

Să iti arăt cum sunt eu

Ce dar mi-a dat Dumnezeu

Să te surprind în fiecare zi

Din zâmbete să nu te pot opri.

Lasă un răspuns

