Te vreau…

Revin cu o nouă poezie, una de care sunt foarte mândru  (să ma umflu în pene ce pana mea)şi e foarte specială pentru mine . Mult nu mi-a luat să o scriu, chiar foarte foarte puţin dar am fost inspirat de persoana ideală. Cred că v-aţi dat seama din titlul postului cum se cheamă, dacă nu sunt sigur că acum daţi cu ochiul la titlu .  Enjoy

Te vreau, dar nu te am

Te vad si te doresc

Dă-mi iubirea ta, măcar un gram

Lasă-mă să te iubesc.

 

Te vreau mereu aproape

Te văd in reflecţia mea

Dar eşti mereu departe

Şi nu te pot uita

 

Te vreau zi şi noapte

Te văd în sufletul meu

Să alung gândurile deşarte

Să-mi fii în gând mereu
Te vreau..te vreau..te vreau…

2 gânduri despre “Te vreau…

Lasă un răspuns

