Rugăciune .

O poezie mai tristă,mai emotivă şi i-aş dedica-o bunicului meu, Dumnezeu să te aibă în pază .

 

O rugă am Doamne la Tine

Păzeşte-i pe toţi ce ţin la mine

Fereşte-i de răul din calea lor

Iar de mine să nu le fie dor

 

Protejează-mi familia, ţine-i uniţi

Chiar de unii nu sunt chibzuiţi

Sunt familia mea şi îi iubesc

Fă-i fericiti, e tot ce-mi doresc

 

Pe bunicul, Ţine-l în dreapta Ta

Oferăi bucurie din tristeţea mea

A fost om bun, darnic, muncitor

Curajos, a fost al meu mentor

 

Din păcate L-ai luat la Tine

Şi Ai făcut o epava din mine

Nu Te condamn, i-a venit timpul

Iar pe mine M-ai obişnuit cu urâtul

 

Aşadar Doamne, Ocroteşte-i pe toţi

De va trebui, aşează-mă lângă morţi

Te rog, ai grijă de ei

Fă-i puternici ca nişte zmei.

Un gând despre “Rugăciune .

Lasă un răspuns

