Cea dintâi muză.

Am încercat ceva nou, nu ştiu cât de bine mi-a ieşit dar o împart cu voi. Hope you like it .

 

Îţi recit cu zâmbet din tristul Bacovia şi te schimbi la faţă

devenind rece ca un „plumb”…

Dar îmi place, îmi place căci ştiu

că sub acel scut impenetrabil

se ascunde muza mea, cea dintâi

şi cea din urmă…

Din nişte simple cuvinte ai făcut o creaţie

dintr-o creaţie o capodoperă…

O capodoperă pentru mine

pentru tine…

Căci doar noi doi contăm pe acest pământ

gri si blajin…

Eu le scriu, tu le creezi

Când ne privim se naşte

aceeaşi scânteie ce a dat foc iadului

Şi ne sărutam, ne contompim…

într-o singura fiinţă ne unim, iar

în această eternitate funebră ne iubim..

Tu îmi oferi încredere, siguranţă

şi nu în ultimul rând, speranţă

Tu eşti şi vei fi muza mea,

cea dintâi…cea din urmă..

Iar pentru asta, te iubesc.

3 gânduri despre “Cea dintâi muză.

Lasă un răspuns

