Ritualul.

Am scris o poezie nouă ce îmi descrie perfect starea de spirit ce o am acum. E puţin mai lungă decât restul poeziilor.

Ritualul

de Damian Alexandru

 

I. Totu-i gri, copaci goi

E ca-n viaţa de apoi

Corbii mă urmăresc

În mister rătăcesc.

 

Frigul îmi intră-n oase

Dihăniile vin în mase

Casele-s baricadate

Aud încontinuu şoapte.

 

Cerul se prăbuşeşte

Teama se răspândeşte

Tremur necontrolat

Credeam că am scăpat.

 

Limba nu o înţelegeam

Să mă cruţe îi rugam

La chip erau mascaţi

Ochii se vedeau înflăcăraţi.

 

II. Cu ură mă aruncă într-o încăpere

Corpuri aşezate în sute de borcănele

Nici-o fereastră, la uşă un zăvor

Putrefacţia miroase îngrozitor.

 

Zile bune am rămas închis

Îmi vor spiritul deschis

Un zgomot se aude la uşă

Cuţitul ascuţit pe-o cureluşă.

 

Ritualul într-un final a sosit

Voi scăpa de sufletul afurisit

Cuţitul îmi crestează pielea

Sunt al şase sute şaizeci şi şase-lea.

 

Acesta este doar începutul

Voi vărsa sânge pe tot pământul

O cruce întoarsă am pe spate

Să sfidez orice divinitate.

 

În timp, mi-au crescut pe frunte

Două coarne, pe nevrute

Am priceput ce se întâmplă

Satana are nevoie de o slugă.

 

Familia m-a uitat…

Am schingiuit şi-am torturat

Pe diavol l-am acceptat

Nici măcar nu voi fi înmormântat.

5 gânduri despre “Ritualul.

  1. Buna! Ai un talent extraordinar! Felicitari! Dar am si eu o intrebare…Citez : ” Am scris o poezie noua ce imi descrie perfect starea de spririt ce o am acum.” Scuza-ma ca sunt putin indrazneata, dar poti sa imi spui si mie de ce aveai acea STARE ciudata ? Nu vreau sa ma refer ca poezia e ciudata, doamne fereste! Este extraordinara!

    • In primul rand, multumesc iar in al doilea rand eram trist, aveam o stare monotona si cand am spus ca imi descrie starea de spirit, nu m-am referit ca ma apuc de lucruri citate in poezie ci ca sentimentele ce le aveam m-au facut sa scriu acele randuri.

Lasă un răspuns

