Odihneşte-te în pace.

Luna februarie este o lună tristă pentru mine, din două motive foarte simple, în aceasta lună mi-am pierdut ambii bunici, nu anul acesta ci în anii trecuţi, în special acum 4 ani pe omul ce l-am iubit cel mai mult (celălalt bunic a murit când aveam 2 ani, deci nu l-am cunoscut pe cat de mult vroiam). După o luptă crâncenă, ne-a părăsit pe mine si familia mea păşind pragul eternităţii. Am scris o poezie pentru el şi ştiu că el mi-a spus toate cuvintele aflate în versuri, aş fi dorit să nu o scriu.

 

Bunicule, poezia asta ţi-o dedic ţie

Eşti plecat…dar flacăra este vie

Toată familia îţi duce dorul

Îmi vine să-mi lovesc viaţa cu piciorul.

 

Vreau să dau timpul înnapoi

Când aduceai fragi dulci şi moi

Sau biscuiţi de la magazin

Când cinsteam, tu cu ţuică, eu cu vin.

 

Nimic nu-mi poate umple golul din suflet

Cum să zâmbesc când totu-i atât de putred

Amintirile vin grămadă în minte

Şiroaie de lacrimi curg, rămân fără cuvinte.

 

Într-o bună zi ne vom revedea

Voi plânge şi te voi îmbrăţişa

Pe curând bunicul meu…

Te voi purta cu mine mereu.

 

Odihneşte-te în pace bunicule 😦

4 gânduri despre “Odihneşte-te în pace.

      • Buna! Imi pare rau pentru bunicul tau…Dumnezeu ii tine pe cei buni sub aripa sa protectoare….Asa..cat despre poezie este extraordinara…felul in care iti descrii sentimentele este magnific…putini se nasc cu acest talent…Felicitari si condoleante in acelasi timp…Bravo!

Lasă un răspuns

