Te iubesc.

Cum sa incep…imi place totul la ea felul cum imi zambeste, cum se alinta, cum se enerveaza, cum tipa, cum fuge, cum sare, cum clipeste , cum respira, cum ma bate, cum ma pisca, cum ma musca…totul pare a fi perfect la ea, indiferent ca imi provoaca bine sau ca ma raneste (pisca tare) eu ador lucrul asta, pur si simplu inima mi se umple de fericire.  Ea ma completeaza, ea este acolo cand am cel mai mare nevoie de sprijin, ea ma scutura de praf si ma pune pe picioare, intotdeauna stie cum sa ma faca fericit, sa schitez un zambet indiferent de cat de greu imi este in ziua cu pricina, ea face ca totul sa fie mai usor. Datorita ei am trecut peste multe praguri mari in trecutul recent si stiu ca datorita ei voi trece si peste alte praguri mai mari in viitorul atat apropiat cat si indepartat.

Nu stiu daca am fost mai fericit in viata mea, dar stiu cu siguranta ca mai fericit decat atat nu voi putea fi nicicand. Eu pur si simplu o iubesc si nimic mai mult. Ciudat e ca prin niste simple gesturi inocente, de copil ea reuseste sa faca din mine un barbat puternic, sa merg cu fruntea sus nu cu capul plecat, din niste simple alintaturi ea face din mine un om adevarat si ii multumesc pentru asta.

Te iubesc.

2 gânduri despre “Te iubesc.

Lasă un răspuns

