Doar iubire iti ofer

Poate nu o spun indeajuns de mult sau poate ca nu sunt totul timpul acolo sa iti arat, dar crede-ma, te iubesc ca un nebun <3.

Cu drag iti ofer, un dar, un trandafir
Acompaniat de sunetul naiului lui Zamfir
Trandafir ai carui spini i-am smuls sa te feresc
Pana si de cea mai mica sansa sa te ranesti

Cand se va usca si bucati din el se vor desprinde
Atunci cand petalele rugina o vor cuprinde
Strange pana si ultima firmitura intr-un servetel
Si pastreaza-le aproape caci eu voi trai prin el

Ti-l ofer pe tava impreuna cu dragostea mea
Iti ofer totul dar rautatea nu mi-o lua
Lasa-ma pe mine sa duc tot ce-i rau si greu
Lasa-ma pe mine sa te rasfat si iubesc mereu

Un simbol al iubirii mele ce o simt pentru tine
O iubire ce nici moartea nu o va respinge
Nimeni va trai vreodata ce traim noi
Nimeni altcineva nu iti va saruta buzele moi.

Pentru tine, iubita mea, te iubesc.

Image

5 gânduri despre “Doar iubire iti ofer

Lasă un răspuns

