Floarea soarelui oarbă

floarea-soarelui-oarba-copertaRecent am avut niște timp la dispoziție și cu îndrumarea iubitei am citit o carte, și anume ” Floarea soarelui oarbă ” scrisă de Alberto Mendez.
Nu mă așteptam să îmi placă deoarece nu am mai avut parte de o lectură plăcută de câțiva ani buni, dar cu primele pagini am fost atât de atras încât citeam oricând aveam timp iar dacă nu aveam timp îndeajuns să-mi satisfac pofta pe ziua cu pricina, luam cartea cu mine și citeam la cursuri.

Cartea este structurată în patru povești (prima având puțină legătură cu a treia, iar a doua cu ultima) toate petrecându-se in aceeasi perioadă, și anume perioada Războiului Civil din Spania (1936-1939).
Nu voi da detalii privind poveștile deoarece dacă va fi cineva care va citi cartea după ce a citit aici despre ea, nu aș vrea ca eu să îi stric surpiza/surprizele oferite de autor.

Tot ce pot spune este că, personal, mi s-a părut a fi o lectură plăcută deloc dificilă dar merită acordată destulă atenție deoarece autorul are talent în a trimite cititorul pe meleagurile confuziei și cine ar dori să citească o carte iar la final sa spună ”poftim?” ?

Lasă un răspuns

