O fac și pe asta !

După mult timp și mai multe încercări eșuate am ajuns într-un punct în care cred cu adevărat că pot ! Cred într-un final că mă pot lăsa de fumat ! DA !
Dacă e să mă gândesc logic, deja m-am lăsat de fumat iar miercurea asta (09.04.2014) fac 3 săptămâni de când buzele nu au mai atins filtrul. Știu că nu e mult dar e îndeajuns de mult încât să fiu mândru de mine având în spate ani buni de fumat.
Recunosc, în astea 3 săptămâni am mai pufăit (vapat) din țigara electronică dar de o săptămână (aproximativ) e și ea pusă la locul smokerei departe de ochii mei.

SE POATE ! Dacă am reușit eu care până acum am mai avut cel puțin 5 tentative (majore) de a mă lăsa și nu am reușit iar din senin mă simt ca un nou eu, este posibil 100% cu voință și persoanele potrivite lângă tine care să te susțină.
Regret oarecum deoarece deja devenise o parte din mine, nelipsită din rutina zilnică dar pe cealaltă parte mă simt ca și cum pot face orice, chiar să încep și o dietă ( :O ).

Sper însă să nu mă fi pronunțat prea devreme și ca peste o săptămână să scriu pe blog după ce am fumat o tigară.
Cel mai greu până acum a fost dimineața. Fumătorii știu că țigara de dimineata era cea mai bună din toata ziua. Asta dar si țigara de la bere. Este neimaginabil de greu ca după câțiva ani să te desprinzi deodată de țigara zilnică, iar când bei și tu o bere cu prietenii tăi să simți acea dorință uriașă de a fuma…e foarte greu.

 

Lasă un răspuns

