Old but gold?!

Am cotrobăit prin arhiva blog-ului și ce am găsit?!?! O postare de pe data de 6 noiembrie 2011 și primu lucru ce mi-a venit in minte știți care a fost? Am blogul asta de mai bine de 3 ani și am în el doar câteva postări așa că am decis să scriu în el măcar o dată la două zile.

Nu știu ce fel de subiecte voi aborda, sincer nici nu știu cum se va chema blogul, cert este că voi încerca să fiu cât mai activ că cine știe, cineva poate chiar citește ce scriu eu.

Găsind acea postare, odată cu el am găsit si o melodie ce aparține unui bun prieten (spun bun pentru că odată eram cei mai buni prieteni însă nu am mai vorbit cu el de câteva luni bune).Las melodia aici poate va mai fi apreciată de câteva persoane.

Lasă un răspuns

