Încercare eșuată ?

Mult timp a trecut de când am scris o poezie pe blog iar în seara asta sparg gheața. Nu este neapărat ceva oficial, sunt doar niște versuri scrise într-un moment de inspirație. Nu am nici un titlu, nu am nimic în afară de 3 strofe. O fi oare o încercare eșuată?

Trăiesc pe ascuns o viață în durere

Le zâmbesc la toți, sfatul nimeni nu mi-l cere

Îi fac să creadă că mă simt perfect

Încet…încet încep și eu să mă cred

 

Cu zâmbete amare trec peste zile însorite

Nimeni nu o observă că am buzele lipite

Nu bagă de seamă când încerc să-mi spun cuvântul

Nu îi interesează că îmi sap singur mormântul

 

Sunt dependent de toți, dar nimeni de mine

Îi ajut să zâmbească, sufletul abia se abține

Să nu țipe, să-i certe că încet mă omoară

Însă eu ii fac să zâmbească pentru o ultimă oară.

 

Pe o stare de spirit ca asta, se potrivește perfect o melodie în genul asta:


Lasă un răspuns

