Urăsc parcările !

Ca pieton ce sunt, le urăsc din toată inima și nu de curând, însă ce am să vă povestesc mi s-a întâmplat în seara asta.

Veneam și eu ca un om normal de la niște cumpărături iar ruta mea obișnuită este prin parcarea Iulius Mall spre cămin.
Chiar dacă urăsc parcările, ori sunt prea leneș să înconjor ori nu am chef de aglomerație să merg prin mall.

Oricum, ideea este că dacă îți merge prost de cum intri în parcare, îți va merge prost până vei ieși din ea. Ca la un labirint, dacă ai greșit la început ai șanse mici să-l mai termini. Așadar, cum fac primii pași în parcare hop și un claxon că trece un șmecher cu bolid-ul lui, fac un pas în spate era să dau peste alt ghinionist ce a luat calea parcării.

Grijuliu, ma uit stânga dreapta de 2 ori să fiu sigur și trec peste primul tronson. Ajuns la cel de-al doilea, am zis să merg de-a lungul lui și să fac repede dreapta în capăt și să scap. De câte ori vi s-au îndeplinit visele? Așa mă gândeam și eu. Cum fac primii metri, o mașină dă cu spatele să iasă din parcare, așa că dau și eu cu spatele doar că din spate vine altă mașină, așa că a trebuit să mă strecor între două mașini parcate până s-a eliberat.

În cele din urmă am reușit să ies cu bine, însă nu știu cât de curând voi mai merge prin parcare.

Un gând despre “Urăsc parcările !

Lasă un răspuns

