Am o slăbiciune pentru zilele în care plouă așa cum se întâmplă acuma…mi se pare mai frumoasă ca o zi călduroasă de vară,
Îmi dă un sentiment de melancolie, de regăsire de sine, în astfel de momente cred că am celrain-photography-wallpaper mai ridicat nivel de inspirație însă timpul nu-mi permite iar asta mă face sa fiu oarecum trist.
Îmiplace doar stând în casă, să ies nepregătit afară pe o ploaie ca asta, nu mai este chiar atât de frumos.
Din păcate însă, nu apuc să mă bucur prea mult deoarce trebuie să merg la facultate ceea ce mă face de două ori să mă gândesc asupra relației mele cu ploaia.

Lasă un răspuns

