Headlights

După cum spuneam, trebuia să apară videoclip nou semnat Eminem…deși entuziasmul îmi era până la cer a căzut precum ciocanul lui Thor. Mă rog, doar pentru un moment.
Melodia foarte bună, una din preferatele mele de pe album dar videoclipul lasă de dorit. Priveste, ce-i drept, o perspectivă nouă a situației lui cu mama sa, și anume din perspectiva ei, dar totuși ca artist în propriul tău videoclip să apari mai puțin de 45 de secunde din 4 minute si incă o idee, a cam dezamăgit pe fani.
Dar doar cu atât ! În rest, după cum am spus, melodia genială iar videoclipul, exceptând lipsa de prezență a artistului, te pune pe gânduri.
Desigur, fiecare cu percepția lui proprie și personală iar mie personal mi-a oferit niște goosebumps ce nu îi voi uita prea curând.

Lasă un răspuns

