Dacă nu-i, nu-i nu?

Nu am somn…deși mâine (peste cateva ore) la 7 trebuie să fiu drepți că e o altă zi minunată în care trebuie să fiu la școală, este ora 1:17 AM cand scriu acest articol și singurul motiv pentru care închid pleoapele este acela de a umezi ochii.

Stau cu ochii înfipți in monitor și îmi vine să scriu într-una, asta am și făcut dar fără folos. Aș citi dar colegii de cameră vor să doarmă așa că
iese și asta din discuție. Astfel ce rămâne de făcut? Stau cu căștile în urechi si ascult asta și mă gândesc la ce să fac…

Pe lângă faptul că nu am somn, astăzi nu am ieșit deloc din cameră și asta îmi da senzația că nu mai durează mult și încep să merg pe pereți. Are nevoie și creierul meu de puțină oxigenare dar de unde timp?

Ceva care mă ține în priză și nu mă plictisesc prea tare este joculețul acela 2048, ar trebui să îl încercați dacă nu ați încercat încă.

M-aș băga la un meci de CS:GO dar nici acolo nu mă descurc prea bine așa că restul serii se va rezuma la Supernatural și la o speranță că mi se va face somn în curând.

 

Lasă un răspuns

