Gând

Am de câteva minute bune deschis blogul cu gândul de a scrie ceva în el, dar habar nu am ce aș putea scrie. Mă gândesc la cine îmi citește blogul? O fi cineva? Este oare cineva care intră zilnic pe el, doar un singur click, să vadă dacă este ceva nou? E frumos gândul acesta de a fi cineva, dar mă îndoiesc.

Nici nu m-am gândit prea mult la asta când l-am deschis acum câțiva ani (nici nu știu cât timp a trecut fără să mă uit în panoul de control). L-am deschis cu simplul gând de a dezvolta pasiunea de a scrie (asta până să descopăr că este mult mai plăcut de a scrie pe foi momentan având un caiet de poezii și un fel de jurnal, dar deviez de la subiect) și de fiecare dată când luam o pauză mai lungă de la el, tot nu aveam puterea de a-l închide. Oare de ce?

Nu cred că îi va duce dorul cineva, cred că nici mie nu îmi va lipsi, dar ceva tot mă oprește să-l închid. O fi oare faptul că mi-am dedicat mult timp pentru el? O fi având valoare sentimentală? Probabil, cert este că m-am hotărât să nu-l închid până cei de la wordpress vor da faliment ori îl vor închide ei din lipsă de activitate.

În tot acest timp în care l-am dat uitării nu m-am oprit din scris. Ba chiar țin să cred că mi-am dezvoltat puțin pasiunea asta, trecând de la niște simple poezii la o povestire. Nu complicată și cu o poveste bogată ori multe personaje, dar simt că este un pas în față pentru mine și într-o oarecare măsură, sunt mândru de mine.

Voi continua să scriu indiferent de condiții și/sau împrejurări, dezvoltându-mi acest hobby până îmi voi îndeplini una din dorințele mele cele mai mari, să scriu un roman.

Oricum, revenind la ce am început, dacă este cineva care îmi citește blogul din plăcere, îl rog să dea un semn să îi pot mulțumi cum se cuvine.

Lasă un răspuns

